Saga Coming With Candy Cone For You

Hej allihop,
idag tänker jag visa er en tag jag gjort med stämpeln Saga coming With candy cone for you,
det börjar ju närma sig advent så jag använde en dies med ett ljus och lite kvistar under.

 
Sen har jag använt mig av beige cardstock och ett papper som ser ut som en trävägg,
dekorerat med lite snören, stjärnor, tårtpapper och bjällror.
Saga är målad med distresser och textstämpeln är från Scrap och Ting, en vintage jul.

 
Tyvärr är detta mitt sista inlägg här i bloggen,
pågrund av ökad värk i min kropp och tidsbrist har jag beslutat mig för att hoppa av som inspiratör till Saga, det har varit jätteroligt och en ära att få måla de fina Saga stämplar och jag vill passa på och tacka Jenny som gett mig detta förtroendet , och kram till mina härliga inspiratörs kompisar Jasmine och Therese.

Jag kommer ju fortsätta måla så det dyker nog upp några sagor framöver på min instagram,
tack och stor kram från mig  / Pernilla

#1 Therese :

Kram här med.
Vi ses ute i scrapvärlden <3


#2 Www.moascreation.blogg.se:

Så sött. Väldigt trist att du slutar, vilken tur att jag följer dig på instagram och får fortsätta se ditt skapande 😍