Saga From Me To You

Hej alla glada.
Här hos mig är julkänslan på topp och vad passar inte bättre än ett julkort som
inspiration till månadens utmaning. Länk till tävlingen hittar du här.

 
Jag har valt att göra ett enkelt kort som passa i ett "vanligt" kuvert och endast kräver ett frimärke.
Saga är färglagd med copics.
Hud: E21-00-000-0000-04 R20
Hår: E37-35-33-31-29
Klänning/Sockar: E19-08 R27 T5
Leggings: W4-3-1
Brev: E43-42-41
Band: Y67-63-61

 
Det som lite är finessen med detta kortet är att jag har stansat ut texten och fält in den i pappret så det är en slät yta. Jag hade röd metallic papper till det, men det är ju en smaksak och det finns både guld  och silver  i butiken. :) Dien finns tyvärr inte i butiken men den finns som stämpel i detta setet och jag kan se mig den framför mig embossad i rött. Kommer nog bli ett inlägg med det framöver, var så säker ;)

 
Bakgrundspappret har fått vissa accenter med glitterlim och är fäst på ett rött enfärgat papper  på 3d-kuddar.

Hoppas ni blivit inspirerade att vara med i månadens tävling. :)
Önskar er en mysig första advent!

Therese