Saga With Surprise


Hoppas ni haft en mysig första advent 💕
Julen närmar sig med stormsteg nu, och jag har iaf fått upp julgardiner, tomtar och julgran.
- Älskar julen så måste få njuta lite av allt även fast sambon protesterar lite, haha!
 
Idag blir det ett julkort med Saga with Surprise
Och här är färgerna (copics) jag har använt :)
 
 
 
Det blev ett kort med lite allt möjligt på denna gång :) 
Har 2 mönsterpapper som grund, och sedan lite ostduk & spets.

 
Motivet sitter på en grön doilie som jag fäst med 3D-kuddar på kortet
Satte även dit några bokstäver som bilder ordet "Joy" :)

 
Snöflingorna på kortet är handstansade med en Martha Stewart stans och även de fästa
med 3D-kuddar. På dem fick det bli en varsin isigt blå rhinestone.
 
 
Det blev även några blommor med härligt vackert glittrande diamond dust på! 
 
 
På motivet har jag även embossat på lite "snö" :) 
Har helt enkelt använt lite tjockare embossing pulver i vitt, som jag sedan värmt på underifrån.
La även lite i håret på Saga och över hennes klänning, för att få den där känslan 
att det verkligen snöar runt henne! 
 
 
Såhär blev mitt kort! 
Undrar vem som ska få det... :)

#1 Therese:

Så fin i noline!
Måste verkligen öva mer på den tekniken, den är ju så sjukt fin!
Tack för inspirationen <3
Kram

Svar: Hihi! Tack finis ♡/ Jasmine
Scrap och Ting